Leuk dat je erbij bent!
Leuk dat je dit jaar aanwezig bent bij ons grootste event met je bedrijf of product! Laten we zorgen dat we er met z'n allen weer een mooi event van maken.
Op deze pagina hebben we overzichtelijk de belangrijkste punten neergezet, zodat jij als standhouder goed geïnformeerd aan de dag kunt beginnen!
Kom je ergens niet uit? Laat het ons dan weten via events@vuurenrook.nl. Wij doen ons uiterste best hier zo snel mogelijk op te reageren.
Zeg het voort!
Deel het event op Facebook met jouw volgers, en zorg ervoor dat we een toffe dag gaan beleven!
Jouw stand tijdens Santa Q
Het is de bedoeling dat je zelfvoorzienend bent in je stand, tent en benodigdheden. Het is voor ons simpelweg niet mogelijk om voor iedereen tenten en tafels te regelen. Wij rekenen per deelnemer een stand van 3x3 meter. Meer ruimte nodig? We horen graag van je. In samenwerking met een lokale standverhuurder bieden wij je de mogelijkheid om voor €30 een marktkraam te huren. Deze staan op karren klaar tijdens het opbouwen. Je bent zelf verantwoordelijk voor het in elkaar zetten van de marktkraam. Wil je hier gebruik van maken? Mail dan even naar events@vuurenrook.nl.
Wij steunen Kika
Deze editie van Santa Q staat helemaal in het teken van Kika, en daar zijn we heel blij mee. De mannen die voor Kika aan de slag zijn zullen deze dag bij hun stand een aantal leuke activiteiten organiseren, waarvoor de opbrengst voor Kika is.
Wil jij met je merk of product iets sponsoren voor Kika? Laat het ons dan weten via events@vuurenrook.nl. We zullen je dan in contact brengen met de organisatie hiervan!
Wij werken met muntjes
Tijdens Santa Q is er de mogelijkheid voor de bezoeker om munten te kopen om wat lekkers op het terrein te halen. Dit kan wat lekkers te eten bij jouw stand zijn, maar dit kan ook een lekker koud biertje zijn bij ons eigen horecaplein. Munten verkopen we voor €2,50 per stuk, en de munten kun je in tweeën breken. De muntverkoop is te vinden aan het begin van het terrein, en de bezoeker kan hier betalen met pin of contanten.
Als deelnemer van Santa Q ontvang je bij aankomst 5 munten per stand!
Veiligheid
Wij hebben ons uiterste best gedaan het event zo veilig mogelijk neer te zetten, en zorgen daarbij ook voor bijvoorbeeld voldoende EHBO en BHV ondersteuning. Deze zullen tijdens het event duidelijk zichtbaar zijn.
Opbouwen tussen 07.00 en 09.00uur
Het evenement start voor de bezoeker om 09.00uur. Wij willen dat op dat moment het gehele terrein autovrij is, en alle stands opgebouwd zijn. Dit om onder andere de veiligheid te garanderen. Heb jij een grote stand die eerder opgebouwd moet worden (bijvoorbeeld op vrijdag), neem dan even contact met ons op.
Het parkeren van de auto kan niet bij je stand, maar verderop op het terrein. Heb je desondanks toch je (koel)auto nodig bij je stand, overleg dit dan tijdig!
Stroom bij jouw stand
Er zijn voldoende stroompunten op het terrein, echter zul je zelf moeten zorgen voor een verlengsnoer. We raden je aan een lange haspel mee te nemen, zodat je hier in elk geval geen problemen mee krijgt.
Schoonmaken van jouw gebruikte potten en pannen
Sinds deze editie hebben we aan de zijkant van het pand een wasbak waar het mogelijk is om je vieze potten en pannen schoon te maken. Je kunt hier de gehele dag gebruik van maken.
Het event duurt tot 16.00uur
Het is niet de bedoeling dat we voor 16.00uur gaan afbreken en met auto's het terrein op rijden. Dit om de veiligheid voor de bezoekers te garanderen. We doen jullie het verzoek je afval in de daarvoor bestemde containers te deponeren. We zorgen dat er tijdens het afbreken voldoende licht aanwezig is.